سفارش تبلیغ
صبا ویژن





















دشت لاله ها...

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه  ی گل های نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم
پس ازِ یک جستجوی نقره ای در کوچه های آبی احساس ‌،

تو را از بین گل هایی که در تنهایی ام رویید با حسرت جدا کردم...
و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنای دلم گفتی دلم حیران و سرگردان چشمانی ست رویایی...
و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم تو را در دشتی از تنهایی وحسرت رها کردم
همین بود آخرین حرفت و من بعد از عبور تلخ و غمگینت حریم چشمهایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم

نمی دانم چرا رفتی؟؟؟

نمی دانم چرا ، شاید خطا کردم
و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی نمی دانم کجا ، تا کی ، برای چه ،ولی رفتی ….

و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید
نمی دانم چرا ؟

شاید به رسم و عادت پروانگی مان باز برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم.....


نوشته شده در چهارشنبه 91/11/25ساعت 9:57 عصر توسط دشت لاله ها نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» غریبم.....
ستاره ام...
...


Design By : RoozGozar.com